Arra kellett rájönnöm, hogy a Concorso d'Eleganzán megtapasztaltak megosztása egyszerűen szétfeszíti egy blogbejegyzés kereteit, inkább kettéosztottam az anyagot.
Az előző részben beszéltem kicsit az utazásról, a szállásról, a helyszínről és bemutattam, mit tapasztaltunk a Villa Erba nagy udvarán. (https://oreghajo.blog.hu/9999/12/31/concorso_d_eleganza_2023_cernobbio)
Most továbbmegyünk, növeljük a különlegességi szintet. A villa tövében nagyon új, nagyon limitált darabszámban gyártott koncepcióautókkal és prototípusokkal találkoztunk, az aukció helyszínén pedig... na, majd látjátok.
Kezdésnek vessetek egy-két pillantást az autócsodák környezetére:
Csalás, ez nem is az a villa, de illusztrációként tökéletesen megállja a helyét.
Ez már AZ a villa
Az esemény színvonalát ilyen, lufikupacok közepéből kikandikáló lányok emelték
No de lássok akkor az autókat, végül is ezért jöttünk!
Kode61 Birdcage. A fehér ruhás úr Ken Okuyama, az autó tervezője, gyártója, tulajdonosa stb.
Bertone Birusa (a második képen a szolid "ajtókilincs" látható):
Bugatti Mistral:
Hyundai N Vision 74 (az előző bejegyzés videói között menet közben is látható):
Pagani Huayra Codalunga:
kis ízelítő a BMW-világból:
És akkor következzen az aukció!
Számomra abszoút ikon az F40
Nagyon közelről is szép a szárny:
Ez picit lelakott, de biztos vagyok benne, hogy nagyonnagyon sok pénzért ment el végül:
Bentley:
Rallye Bentley és a lépcsője:
Bugatti Chiron + közelről a karbon karosszériája:
Lamborghini Countach:
Ferrari Daytona, jelentős tétel az autóskártyámból!
Lamborghini Diablo és a motorja:
Ferrari 275 GTB/4, 1967:
Ferrari 512M, 1996-ból:
Ferrari 312PB, 1972, plusz a hátsó gépészete (végül 12 millió euróért ment el - nem én voltam, esküszöm!):
Ferrari 166MM Touring Barchetta, 1949:
Már elvesztettem a fonalat, hogy ez tulajdonképpen melyiknek is a belseje, de olyan szép...
Lamborghini Murcielago R-GT (ez is húsz éves már!)
Lamborghini Miura P400, 1968
Lancia Astura Cabriolet, 1936
Ferrari 500 TR Spider, 1956:
És végül a legendás sirályszárnyas: